
Kedves és szeretettel várt Fellépőink!
Megint eljött a Palóc Világtalálkozó ideje, már megint a célegyenesben állunk. Nagyon várjuk a rendezvényt, hogy újra/végre találkozhassunk!

Megszületett a programfüzetünk, mindenkit arra kérünk, tekintse át, ha hibát talál benne valaki, kérjük, jelezze azonnal

Ember csinálta, dolgozott vele, tehát lehet benne hiba. Reméljük, minél kevesebb, ha lehet egy sem…
Az érkezéssel kapcsolatban:
1. a falu közepén áll a Polgármesteri Hivatal ( Cserháthaláp 2694 Fő utca 72. ), a rendezvény helyszíne is. A hivatal a Művelődési Házban kapott helyet, a műv.ház udvarán van az 1. helyszínünk (H1). A programfüzetben minden helyszínt ilyen számmal jelöltünk.

2. A Művelődési Ház előtt álló buszmegállóban lesz elhelyezve az Információs sátor, érkezéskor oda kellene menni a csoportoknak legelőször. Ott regisztrálják az oda beosztott szervezők az érkezőket, átadják a vezetőnek az előre leegyeztetett létszámra szóló ételjegyet, és a palackozott ásványvizet ( 3 főre 1,5 l ). Ehhez kérjük a csoportokat, hogy hozzanak magukkal poharakat, hogy ne szennyezzük ezt a csodálatos kis települést, ne terheljük meg a kukákat a műanyag poharakkal, palackokkal! A palackokat sem érdemes eldobni, mert újra tölthetők a tartályokból, csapokból. Előre is köszönjük! A szervezők pohárral szolgálni nem tudnak!
3. Ebédelni 12-14:30-ig lehet, előtte, utána már nem áll módunkban ebédet osztani. Ezért kérünk minden kedves Vezetőt, gondoskodjék arról, hogy csoportja, Közössége a kiírt időponton belül el tudja fogyasztani az ebédet! Csak a fellépőknek tudunk étkezést biztosítani, hozzátartozóknak sajnos nem. Ők a Vásári Forgatagunk ételárusainál tudnak étkezéshez jutni.
4. Még mindig a Művelődési Háznál vagyunk, akik szeretnének átöltözni, azok a műv.ház melletti nagy öltözősátorban tehetik azt meg. A sátorban hagyott értékekért nem felelünk. Ezért kérjük a csoportokat, öltözés után tegyék biztonságos helyre ruháikat, értékeiket (pl. a busz)
5. Ezután a csoport attól függően, hogy mikor van a fellépése, a találkozó minden programján részt tud venni – a Palóc Világtalálkozó minden programja ingyenesen látogatható!
5. Parkolási lehetőség a csoport leszállását követően a kijelölt parkolókban lehet, amit a közlekedést biztosító Járőrök, Polgárőrök, Rendőrök fognak mondani. A falu mérete miatt nem kell nagy távolságokra gondolni, de az autókat, autóbuszokat a saját biztonságunkért megfelelő helyen szeretné parkoltatni az Önkormányzat.
6. Nagyon fontos és elengedhetetlen kérésünk, hogy a csoportok a többi csoport és a programok zavartalan lebonyolítása érdekében szigorúan tartsa be a megjelölt műsoridőt, mert ha megcsúszunk, az a később fellépők rovására megy! Legyünk tekintettel az utánunk jövő fellépőkre is, hogy senkinek ne sérüljön, rövidüljön meg a saját fellépési ideje!
7. Kötött időpontokhoz kell alkalmazkodnunk, mint pl. a szombati napon a lakodalmas időpontját nem tudjuk odébb tolni, ott rendőrségi engedélyünk van a főút félútpályás lezáráshoz. Azt az időpontot, amit kértünk és engedélyeztek, nem szeghetjük meg, nem hosszabbíthatjuk meg, mert a lakodalmas menet végének már nem fog jutni rendőri védelem, nem engedélyezik tovább a lezárást. Ez veszélyes is lenne, senki nem szeretne és nem is tud ilyenért felelősséget vállalni, ezért muszáj odafigyelni nagyon az időpontok betartására.
8. A fellépés beosztását ehhez a levélhez csatolva küldjük.
9. Ahhoz, hogy zavartalan legyen a parkoltatás, és pont a csoportoknak ne legyen túl messze az autójuk, autóbuszuk, ezért kérjük, adják le mihamarabb (legkésőbb július 29-ig) az érkező jármű/járművek rendszámát! Ez fontos, hogy a rendfenntartók tudják, melyik járművet hol parkoltassanak!
10. Kérünk mindenkit, hogy a Palóc Lakodalmas menethez hozzon magával helységnév táblát, hogy láthatóvá tegyük, hány településről érkeztek a fellépők, s ezzel is demonstrálni tudjuk az erőnket, milyen nagy is a Palócföld!!
11. Bármi gond merül fel, kérjünk Önöket, azonnal forduljanak a felirattal rendelkező Szervezőkhöz / Rendezőkhöz, hogy a problémát azonnal orvosolni tudjuk!

12. A fellépés után mindkét színpadnál a fellépést követően, a színpadról való távozáskor kis segítőink átadják majd a Palóc Világtalálkozó ajándékát, egy nyakba akaszthatós medált, és a vezetőnek az emléklapot. Kérjük Önöket, a színpadtól ne távozzanak addig, míg ez meg nem történik, mert utána már nehezebb lesz korrigálni a hiányosságokat! Kérjük, a vezető írja alá az átvételt, éppen azért, hogy lássuk, nem maradt ki senki az átvételből!


13. A Palóc lakodalmas menetnél nincs sorrend, a csoport, a közösség úgy áll be a sorba, ahogy szeretnék. Eddig nem volt vele gond, nem látjuk szükségességét sorrend felállításának. Azt viszont kérjük, ne engedjék, hogy túlságosa leszakadjon a menet egy része! Köszönettel vesszük, ha ott figyelnek a többi csoportra is!

14. Köszönjük azoknak,akik nem csupán egy fellépési/megmutatási lehetőséget látnak a Palóc Világtalálkozóban, hanem a valódi jellegét, a találkozás/ismerkedés lehetőségét! Köszönjük azoknak, akik nem csupán “beesnek” és sietve távoznak a rendezvényről, hiszen mások is szeretnék, ha Ők végignézik a többi fellépő műsorát, szeretnének Ők is figyelmet kapni! Kérjük, szeressük és tiszteljük egymást most is! Figyeljünk a másikra!

16. Mutassuk meg a világnak, hogy mint eddig a Palóc Világtalálkozókon, együtt ügyelünk a tisztaságra, és nem dobáljuk el a szemetet, vigyázunk környezetünk tisztaságára, hogy házigazdáink majdan elmondhassák, akik ott voltak, mind környezettudatos magatartással bíró magyar emberek voltak

17. Van a találkozónak honlapja, megköszönnénk, ha minél több emberrel megismertetnék a fellépők is -ismeretségi körben, rokonságban, baráti körben.
16. Július 29-ig szeretnénk kérni a pontos létszám aktualizálását és a rendszámot



– Ahhoz, hogy senki ne maradjon ki az étkezésből, muszáj tudnunk előre, hogy melyik csoport, milyen fellépői létszámmal jön. Az étkezési jegy átvételéről már fönn említést tettem. Csak annyi jegyet kap a csoport vezetője,amennyi a csoport leadott létszáma!
+
– A fellépések időpontja +- 15 perccel kell kezelnünk. Természetesen nem nagy eltéréssel, de a forgatókönyv még változhat, erről azonnal értesítést küldök. Kérem a csoportok vezetőit, nézzék át még egyszer a fellépési időpontot, s ha kell, még egy napig tudunk korrigálni rajta, utána már megy nyomtatásba, nem tudunk rajta változtatni!!!
Egyelőre ez, ami a legfontosabb. További kérdésekre szívesen és a lehetőség szerint válaszolni fogunk!
Cserháthaláp 2694 Fő utca 72.
Telefonszám: 0635/572-029
Fax:0635/572-030