Fellépőknek információ

Kedves és szeretettel várt Fellépőink!

Megint eljött a Palóc Világtalálkozó ideje, már megint a célegyenesben állunk. Nagyon várjuk a rendezvényt, hogy újra/végre  találkozhassunk! 🌻
Megszületett a programfüzetünk, mindenkit arra kérünk, tekintse át, ha hibát talál benne valaki, kérjük, jelezze azonnal 🌷
Ember csinálta, dolgozott vele, tehát lehet benne hiba. Reméljük, minél kevesebb, ha lehet egy sem…
Az érkezéssel kapcsolatban:
1. a falu közepén áll a Polgármesteri Hivatal ( Cserháthaláp 2694 Fő utca 72.  ), a rendezvény helyszíne is. A hivatal a Művelődési Házban kapott helyet, a műv.ház udvarán van az 1. helyszínünk (H1). A programfüzetben minden helyszínt ilyen számmal jelöltünk.

 

2. A Művelődési Ház előtt álló buszmegállóban lesz elhelyezve az Információs sátor, érkezéskor oda kellene menni a csoportoknak legelőször. Ott regisztrálják az oda beosztott szervezők az érkezőket, átadják a vezetőnek az előre leegyeztetett létszámra szóló ételjegyet, és a palackozott ásványvizet ( 3 főre 1,5 l ). Ehhez kérjük a csoportokat, hogy hozzanak magukkal poharakat, hogy ne szennyezzük ezt a csodálatos kis települést, ne terheljük meg a kukákat a műanyag poharakkal, palackokkal! A palackokat sem érdemes eldobni, mert újra tölthetők a tartályokból, csapokból. Előre is köszönjük! A szervezők pohárral szolgálni nem tudnak!
3. Ebédelni 12-14:30-ig lehet, előtte, utána már nem áll módunkban ebédet osztani. Ezért kérünk minden kedves Vezetőt, gondoskodjék arról, hogy csoportja, Közössége a kiírt időponton belül el tudja fogyasztani az ebédet! Csak a fellépőknek tudunk étkezést biztosítani, hozzátartozóknak sajnos nem. Ők a Vásári Forgatagunk ételárusainál tudnak étkezéshez jutni.
4.  Még mindig a Művelődési Háznál vagyunk, akik szeretnének átöltözni, azok a műv.ház melletti nagy öltözősátorban tehetik azt meg. A sátorban hagyott értékekért nem felelünk. Ezért kérjük a csoportokat, öltözés után tegyék biztonságos helyre ruháikat, értékeiket (pl. a busz)
5. Ezután a csoport attól függően, hogy mikor van a fellépése, a találkozó minden programján részt tud venni – a Palóc Világtalálkozó minden programja ingyenesen látogatható!
5. Parkolási lehetőség a csoport leszállását követően a kijelölt parkolókban lehet, amit a közlekedést biztosító Járőrök, Polgárőrök, Rendőrök fognak mondani. A falu mérete miatt nem kell nagy távolságokra gondolni, de az autókat, autóbuszokat  a saját biztonságunkért megfelelő helyen szeretné parkoltatni az Önkormányzat.

6. Nagyon fontos és elengedhetetlen kérésünk, hogy a csoportok a többi csoport és a programok zavartalan lebonyolítása érdekében szigorúan tartsa be a megjelölt műsoridőt, mert ha megcsúszunk, az a később fellépők rovására megy! Legyünk tekintettel az utánunk jövő fellépőkre is, hogy senkinek ne sérüljön, rövidüljön meg a saját fellépési ideje!

7. Kötött időpontokhoz kell alkalmazkodnunk, mint pl. a szombati napon a lakodalmas időpontját nem tudjuk odébb tolni, ott rendőrségi engedélyünk van a főút félútpályás lezáráshoz. Azt az időpontot, amit kértünk és engedélyeztek, nem szeghetjük meg, nem hosszabbíthatjuk meg, mert a lakodalmas menet végének már nem fog jutni rendőri védelem, nem engedélyezik tovább a lezárást. Ez veszélyes is lenne, senki nem szeretne és nem is tud ilyenért felelősséget vállalni, ezért muszáj odafigyelni nagyon az időpontok betartására.

8. A fellépés beosztását ehhez a levélhez csatolva küldjük.
9. Ahhoz, hogy zavartalan legyen a parkoltatás, és pont a csoportoknak ne legyen túl messze az autójuk, autóbuszuk, ezért kérjük, adják le mihamarabb (legkésőbb július 29-ig) az érkező jármű/járművek rendszámát! Ez fontos, hogy a rendfenntartók tudják, melyik járművet hol parkoltassanak!
10. Kérünk mindenkit, hogy a Palóc Lakodalmas menethez hozzon magával helységnév táblát, hogy láthatóvá tegyük, hány településről érkeztek a fellépők, s ezzel is demonstrálni tudjuk az erőnket, milyen nagy is a Palócföld!!
11. Bármi gond merül fel, kérjünk Önöket, azonnal forduljanak a  felirattal rendelkező  Szervezőkhöz / Rendezőkhöz, hogy a problémát azonnal orvosolni tudjuk! 🌻
12. A fellépés után mindkét színpadnál a fellépést követően, a színpadról való távozáskor kis segítőink átadják majd a Palóc Világtalálkozó ajándékát, egy nyakba akaszthatós medált, és a vezetőnek az emléklapot. Kérjük Önöket, a színpadtól ne távozzanak addig, míg ez meg nem történik, mert utána már nehezebb lesz korrigálni a hiányosságokat! Kérjük, a vezető írja alá az átvételt, éppen azért, hogy lássuk, nem maradt ki senki az átvételből! 🌸💞
13. A Palóc lakodalmas menetnél nincs sorrend, a csoport, a közösség úgy áll be a sorba, ahogy szeretnék. Eddig nem volt vele gond, nem látjuk szükségességét sorrend felállításának. Azt viszont kérjük, ne engedjék, hogy túlságosa leszakadjon a menet egy része! Köszönettel vesszük, ha ott figyelnek a többi csoportra is! 🌸
14. Köszönjük azoknak,akik nem csupán egy fellépési/megmutatási lehetőséget látnak a Palóc Világtalálkozóban, hanem a valódi jellegét, a találkozás/ismerkedés lehetőségét! Köszönjük azoknak, akik nem csupán “beesnek” és sietve távoznak  a rendezvényről, hiszen mások is szeretnék, ha Ők végignézik a többi fellépő műsorát, szeretnének Ők is figyelmet kapni! Kérjük, szeressük és tiszteljük egymást most is! Figyeljünk a másikra! 😊
15. A környezettudatos magatartás elve alapján, mint már az előző Palóc Világtalálkozón is kérjük, minden fellépő hozzon magával poharat, hogy ne csináljunk házigazdánknak, befogadónknak, vendéglátónknak még nagyobb terhet a sok szeméttel! Hozzunk magunkkal poharat, vigyázzunk rá, igyunk abból egész nap, és máris tettünk valamit a környezetszennyezés ellen! 💗  🍶🍾🍴🍻🍬🍫
16. Mutassuk meg a világnak, hogy mint eddig a Palóc Világtalálkozókon, együtt ügyelünk a tisztaságra, és nem dobáljuk el a szemetet, vigyázunk környezetünk tisztaságára, hogy házigazdáink majdan elmondhassák, akik ott voltak, mind környezettudatos magatartással bíró magyar emberek voltak 🌷
17. Van a találkozónak honlapja, megköszönnénk, ha minél több emberrel megismertetnék a fellépők is -ismeretségi körben, rokonságban, baráti körben.
16. Július 29-ig szeretnénk kérni a pontos létszám aktualizálását és a rendszámot 🚌🚗👫 – Ahhoz, hogy senki ne maradjon ki az étkezésből, muszáj tudnunk előre, hogy melyik csoport, milyen fellépői létszámmal jön. Az étkezési jegy átvételéről már fönn említést tettem. Csak annyi jegyet kap a csoport vezetője,amennyi a csoport leadott létszáma!
– A fellépések időpontja +- 15 perccel kell kezelnünk. Természetesen nem nagy eltéréssel, de a forgatókönyv még változhat, erről azonnal értesítést küldök. Kérem a csoportok vezetőit, nézzék át még egyszer a fellépési időpontot, s ha kell, még egy napig tudunk korrigálni rajta, utána már megy nyomtatásba, nem tudunk rajta változtatni!!!
Egyelőre ez, ami a legfontosabb. További kérdésekre szívesen és a lehetőség szerint válaszolni fogunk!
palocvilagtalalkozo@gmail.com e-mail címen vagy a 30/6987703-as telefonszámon, illetve Cserháthaláp Önkormányzata
Cserháthaláp 2694 Fő utca 72.
Telefonszám: 0635/572-029
Fax:0635/572-030